niedziela, 26 lipca 2015

Dziwactwa z Ameryki

Hej kochani <3 Dzisiaj troche inaczej..



W dzisiejszym filmiku opowiadam o kilku rzechach, ktore po przylocie do USA mnie zadziwily, rozbawily, albo zirytowaly. Troche o ludziach, troche o jedzeniu..

Nagralam go po Angielsku bo latwiej mi bylo o tym rozmawiac w tym jezyku, ale oczywiscie dodalam tez Polskie napisy! Mozecie je wlaczyc poprzez kilkanie na znaczek "CC" w prawym dolnym rogu filmiku.




Wybaczcie moje marne umiejetnosci obrobki i zmieniajace sie swiatlo i focus.. nadal sie ucze! I do tego jeszcze caly zmontowany material mi sie zawiesil i usunal w calosci za pierwszym razem. Jak ktos zna jakies dobre, ale nie za trudne, programy do edytowania filmow to poleccie! Chetnie wyprobuje :)

BUZIAKI, dzieki, ze jestescie!! Kocham was i zobaczymy sie w nastepnym filmiku.

Pamietajcie o moim instagramie! : szafii
Tam jestem czesciej! :)

Dajcie znac co myslicie! i SUBSKRYBUJCIE! <3

poniedziałek, 20 lipca 2015

Historia mojego pobytu w USA

Hej kochani!

Dodalam nowy film na moj kanal na YouTube na ktorym opowiadam jak to sie stalo, ze mieszkam w Kalifornii. Wy jako moi wierni czytelnicy to wszystko juz pewnie wiecie, ale moze nie zanudzicie sie ogladajac ;)

Jestem teraz w pracy i niedlugo zaczne ekscytujace nowe biblioteczne zadanie. Bede zawieszac literki na polkach. Trzymajcie kciuki zeby mnie to nie przeroslo.. A tak serio to nadal czesto spiewam sobie alfabet w glowie zeby przypadkiem nie ukladac rzeczy w zlym porzadku alfabetycznym..



Buziaki! Kocham was baardzo i dziekuje za ogladanie i czytanie moich wypocin!

Szafii

sobota, 18 lipca 2015

Nowy kanal na Youtube

Kochani! Witam was po BARDZO dlugiej przerwie! 

Dzisiaj mam dla was cos innego.. filmik!
Wielu z was pytalo mnie czy myslalam o nagrywaniu vlogow. Z racji tego, ze z natury nie jestem najbardziej rozgadana osoba i latwiej mi bylo cos napisac niz nagrac to odkladalam ten pomysl na pozniej, albo na "moze kiedys". 

Stesknilam sie za wami i za systematycznym--mniej lub bardziej, prowadzeniem bloga i postanowilam w koncu usiasc i cos nagrac. Zalozylam nowy kanal i was na niego zapraszam!

Z gory przepraszam za jakosc filmu, nastepnym razem postaram sie zalatwic lepszy sprzet. Przepraszam tez za nierozgarniecie i ogolna nieprofesjonalnosc, ale jakos trzeba zaczac! Jezeli slabo mnie slychac to tez przepraszam, ale ja naprawde sie staralam mowic w miare glosno! Podglosnijcie :)

Jesli wam sie chociaz troche spodoba, pamietajcie zeby zasubskrybowac i dac lapke w gore to bede wiedziala czy cos dalej nakrecic czy nie. Piszcie w komentarzach pod filmikiem co byscie chcieli zobaczyc nastepnym razem! Obiecuje tez nagrac bardziej tresciwe Q&A i poodpowiadac na stare pytania.

 

Pamietajcie o moim instagramie! "szafii" Tam najczesciej mozna mnie popodgladac.
Dajcie znac co myslicie :)
I nie hejtowac! 

Buziaki,
Szafii