niedziela, 16 grudnia 2012

Family

Właśnie siedząc na podłodze przy kominku, jedząc dyniowe ciasteczka mojej host mamy, ogrzewając się bo przecież tu taka mroźna zima, mój host tata zaczął swą mowę :)

Najpierw sobie żartował, że co ja bez nich zrobię w przyszłym roku, przecież sobie nie poradzę. Że nie może mnie całe życie niańczyć i czas rozpiąć skrzydła. Czas wreszcie dorosnąć. Rany.

Jak już przestaliśmy się śmiać, powiedział, że tak naprawdę to on nie wie co będzie robił w przyszłym roku jak już mnie tu nie będzie. Że tak bardzo się cieszy, że przyjechałam i jakie mają szczęście. :') Wtedy dołączyła się moja host mama i powiedziała, że idealnie im się 'trafiłam', że się perfekcyjnie wpasowałam.
Powiedziała, że nie wezmą już żadnego exchange studenta bo wiedzą, że nie trafi im się nigdy już nikt taki jak ja. I że mają nadzieje, że forever and ever będziemy w kontakcie. Już zawsze.

Potem stwierdziliśmy, że przecież i tak zostaje tu na studia więc nie będzie aż tak źle i nie trzeba dramatyzować.

To była najkochańsza rzecz jaką tu usłyszałam. Moja host rodzina jest idealna. Kocham ich i też sobie nie wyobrażam nie być z nimi codziennie w przyszłym roku.

Przyszli wymieńcy - życzę wam z całego serca, żebyście trafili na takich ludzi jak ja.





9 komentarzy:

  1. Jesteś już na 100% pewna, że zostajesz na studia w USA?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, jak słodko :D A co tam poza tym?
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  3. czeeść, widziałam że pod poprzednią notką wysłałaś dziewczynie ogólne koszty jakie wyniosły cię za ten rok w Stanach. mogłabyś mi też takie coś podesłać? bo bardzo poważnie o tym zaczęłam myśleć i nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi! nastka9@poczta.onet.pl z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez poproszę (; julkita@poczta.onet.pl

      Usuń
    2. la_petite_francaise18 grudnia 2012 13:10

      Jakbyś wysyłała "hurtowo" to też poproszę ;) joasiau@buziaczek.pl
      z góry dzięki :)

      Usuń
  4. No i może mi? Naprawdę byłam bym Ci bardzo wdzięczna :D
    kasia2118@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. okej, jak tylko znajdę chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i mi natu365@buziaczek.pl
    jak znajdziesz chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i tu karolina20110@amorki.pl dzięi ;)
    jak święta ?

    OdpowiedzUsuń