sobota, 1 grudnia 2012

SAT

Hej ! Pisałam dzisiaj SAT, jestem zmęczona więc nie chciało mi się pisać. Nagrałam za to filmik.. Jest on tak nudny, że sama ziewałam nagrywając go, ale lepsze to niż nic. Wybaczcie moje nierozgarnięcie, ale to był pierwszy raz kiedy robiłam coś takiego. Trochę musiałam myśleć nad dobieraniem odpowiednich słów, co jeszcze wszystko pogorszyło, ale mam nadzieje, że ten post nie zawiedzie was tak bardzo.
Kocham was i jak nabiorę sił, obiecuje napisać, a nie nagrywać. To lepiej zostawię specjalistom...

                                             lepiej pogłośnijcie bo ledwo mnie słychać


PS: ten mecz był koszykówki

22 komentarze:

  1. Aleś zmęczona :(
    Powiedz mi ile kosztował Cię ten wyjazd do Stanów, włącznie z lotem, wizą, papierzyskami i kieszonkowym, wszystko ogółem? :) Proszę, proszę! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłałam Ci maila :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :* Jesteś jedyną osobą, która poświęciła swój czas aby mi odpowiedzieć <3

      Usuń
    3. Czy mogłabyś mi tak samo napisać, ponieważ strasznie mi zależy ? :)

      Usuń
    4. MI też mogłabyś napisac ile to Cię wszystko kosztowało ?? :) Z góry dziękuje :)

      Usuń
    5. Ja tez poprosze ;) - julkita@poczta.onet.pl

      Usuń
  2. śliczna jesteś i masz taki uroczy głos :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny filmik, mozesz wstawiac takie czesciej! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka! Ile kosztowała w Stanach? (chyba że mówiłaś a nie dosłyszałam to przepraszam).
    Poza tym z przyjemnością obejrzałam ten filmik.:) Masz chyba coś takiego już z natury, że nawet jakbyś była 100 razy bardziej zmęczona to i tak byś dobrze wypadła - uwierz, że są osoby które już przy małym zmęczeniu wypadają bardzo źle i wypadają baardzo nienaturalnie i dziwnie, a u Ciebie jakoś tego nie ma.
    Pozdrawiam.:) Nagrywaj częściej.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ją podczas black friday więc kosztowała 19 dolarów :)
      Dziękuje Ci bardzo ! Miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  5. Filmik fajny, częściej możesz nagrywać :*
    a teraz pytanie z innej beczki, chcesz mi pomóc w pisaniu eseju na dodatkowy angielski ? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie pomogę jeśli znajdę na to czas! :)
      dziękuję!

      Usuń
  6. Wbrew temu co ci sie wydawało bardzo miło się oglądało ten filmik ,nie potrzebnie się stresowałaś i przejmowałaś tym ;)
    Możesz częściej tak robic gdy nie będzie ci sie chciało pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha bardzo dziękuję. Jeśli postanowię coś nagrać jeszcze kiedyś to postaram się już to zrobić i tak lepiej, może będzie mnie nawet słychać :)
      buziaki

      Usuń
  7. kiedy będziesz znała wyniki testu? do czego jest ci on potrzebny?

    OdpowiedzUsuń
  8. czytam twojego bloga już od dawna i świetnie było wkońcu cibie zobaczyć jak mówisz po polsku itd :D
    nagrywaj częściej filmiki!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz super ze wyjechałas do usa naprawde ci zazdroszczę i mam jedno pytanko z jakiego biura jechałas i czy masz fajne osoby na wymianie ? :) :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny film! :) Bardzo miło sie Ciebie słuchało i nawet nie wiem kiedy zleciało te 10 minut ;)
    Nagrywaj cześciej! :D


    Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pozwole sobie odpowiedzieć, mam nadzieje że autorka bloga sie nie obrazi.. ;)
    band of horses- the funeral

    OdpowiedzUsuń