poniedziałek, 20 maja 2013

acceptance letter

Cześć kochani! Wrzucam zrzut ekranu ze zdjęcia, które wstawiłam dziś na instagram!
Dostałam dzisiaj mój acceptance letter z Cabrillo College. To już chyba oficjalne!

Zostaje mi tylko napisać assesment test, zrobić online orientation, zapłacić i...
Nigga I'm in!

Nie mam za dużo czasu bo praca domowa z matematyki na mnie czeka :( Napiszę do was w weekend!
Buziaki! i pamiętajcie o reklamach ;)
( dziękuje za klikanie! super klikacie!!! jesteście cudowni <3 )







PS: Czy chcielibyście żebym zrobiła mały kalifornijski sklepik na blogu? Sprawiedliwie sprzedawałabym to i tamto :) 


15 komentarzy:

  1. Sklepik bylby dobra opcja, ale jak z zaplata? ;)
    I gratuluje oczywiscie, ze sie tam dostalas! Po ilu latach nauki bedziesz miala 'bachelor'? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaplata elektroniczna w zlotowkach :)
      jejku bachelor to juz nie w tej szkole! za milion lat :p

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. A wiesz może którego lecisz ponownie do Stanów? bo z tego co pamietam to jakiś tam okres wakacji bedziesz w PL

      Usuń
  2. Sklepik to bardzo fajny pomysł : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję po raz enty z kolei! <3 Pomysł ze sklepikiem świetny! :>
    Kochana, będziesz płacić sama za studia czy masz je opłacone przez us? Jeśli chcesz odpisz mi na e-mail: magda650.97@o2.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sklepik .. o tak <3 a co bys tam chciala sprzedwac? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. powiesz mi, czy znasz jakies fundacje z scholarshipami ? i czy Ty sama placisz, czy dostaniesz jakiegos scholarshipa ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku wspaniały pomysł z tym sklepikiem naprawdę. Czy sprzedawałabyś tam prdukty z usa? ;) i kiedy przylatujesz do polski?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Patrycja ;)
    Po pierwsze GRATULUJĘ otrzymania acceptance letter! ;)
    A po drugie, mogłabym napisać do Ciebie na maila/fb, bo mam jedno pytanie odnośnie studiowania w USA? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie byłoby jakbyś nakręciła filmik jak wygląda szkoła taki spacerek jestem bardzo ciekawa jak to wszystko jest rozplanowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sklepik to bardzo dobry pomysł ! :D Mogłabyś nagrać filmik po angielsku ? Albo po szkole jak napisała osoba powyżej ;D Byłoby to bardzo fajne ;D Gratuluję dostania się na studia ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń